Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za George Lopez (2002) - za odcinki "Leave it to Lopez", "The Simple Life" i "Trouble in Paradise"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie fabularnym (półgodzinnym lub krótszym) za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinek "The Dependence Transcendence"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie fabularnym (półgodzinnym lub krótszym) za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Positive Negative Reaction", "The Big Bear Precipitation" i "The Fermentation Bifurcation"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie fabularnym (półgodzinnym lub krótszym) za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The First Pitch Insufficiency", "The Clean Room Infilltration" i "The Skywalker Incursion"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie współczesnym (półgodzinnym lub krótszym) za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Hofstadter Insufficiency", "The Locomotive Manipulation" oraz "The Proton Transmogrification
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Date Night Variable", "The Bakersfield Expedition" i "The Love Spell Potential"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Dwóch i pół (2003) - za odcinki "Avoid The Chinese Mustard", "Grab A Feather & Get In Line" i "My Bodacious Vidalia"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Mike i Molly (2010) - za odcinki "Goin' Fishin'", "Valentine's Piggyback" i "The Wedding"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Mike i Molly (2010) - za odcinek pilotażowy
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Love Car Displacement", "The 21-Second Excitation" i "The Agreement Dissection"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Gothowitz Deviation" oraz "The Adhesive Duck Deficiency"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Hofstadter Isotope", "The Vegas Renormalization" i "The Lizard-Spock Expansion"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Dwóch i pół (2003) - za odcinki "It Was 'Mame' Mom" i "A Low, Guttural Tongue Flapping Noise"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Przyjaciele (1994) - za odcinek "The One in Barbados", część pierwsza i druga
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Przyjaciele (1994) - za odcinek "The One Where Rachel Has a Baby", części pierwsza i druga
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Stockholm Syndrome", "The Conference Valuation" i "The Propagation Proposition"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Skywalker Incursion", "The Mystery Date Observation" i "The Platonic Permutation"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Locomotive Manipulation", "The Convention Conundrum" i "The Status Quo Combustion"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za The Conners (2018) - za odcinki "A Stomach Ache, a Heartbreak and a Grave Mistake" i "An Old Dog, New Tricks and a Ticket to Ride"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Bob kocha Abisholę (2019) - za odcinki "Randy’s a Wrangler", "Paris is for Lovers, Not Mothers" i "Straight Outta Lagos"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Novelization Correlation", "The Sibling Realignment" i "The Bow Tie Asymmetry"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za The Ranch (2016) - za odcinki "Travelin' Prayer", "Tie Our Love (In a Double Knot)" i "Fresh Out of Forgiveness"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki “The Romance Recalibration”, “The Separation Agitation”, “The Explosion Implosion”
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za The Ranch (2016) - za odcinki “My Best Friend”, “Last Dollar (Fly Away)”, “Wrapped Up in You”
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinki "The Positive Negative Reaction", "The Big Bear Precipitation" i "The Fermentation Bifurcation"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za The Ranch (2016) - za odcinek “Leavin’s Been Comin’ (For A Long, Long Time)”
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Mamuśka (2013) - za odcinki "Mashed Potatoes and a Little Nitrous", "Six Popes and Red Ferrari" i "Fun Girl Stuff and Eternal Salvation"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer za Mike i Molly (2010) - za odcinki "Mike & Molly’s Excellent Adventure" i "The Dice Lady Cometh"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu rozrywkowym lub bez gotowego scenariusza, kręconym przy użyciu wielu kamer za Teoria wielkiego podrywu (2007) - za odcinek: "The Bakersfield Expedition"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu rozrywkowym lub bez gotowego scenariusza, kręconym przy użyciu wielu kamer za Dwóch i pół (2003) - za odcinek "Hookers, Hookers, Hookers"
ADG - Najlepsza scenografia w odcinku serialu kręconego przy użyciu wielu kamer za Dwóch i pół (2003) - za odcinek "A Low Guttural Tongue Flapping Noise"
ADG - Najlepsza scenografia w odcinku serialu kręconego przy użyciu wielu kamer za Domowy front (2005) - za odcinek pilotażowy
ADG - Najlepsza scenografia w odcinku serialu kręconego przy użyciu wielu kamer za Przyjaciele (1994) - za odcinek "The One Where Rachel Has the Baby", część 1 i 2