1. Drive 9/10
2. Bronson 9/10
3. Pusher 7/10
4. Pusher III - Jestem aniołem śmierci 7/10
5. Bleeder 6/10
6. Pusher II - Krew na rękach 6/10
7. Tylko Bóg wybacza 6/10
8. Valhalla: Mroczny wojownik 5/10
1. Drive 10/10
2. Pusher 9/10
3. Pusher III - Jestem aniołem śmierci 8/10
4. Valhalla: Mroczny wojownik 8/10
5. Pusher II - Krew na rękach 8/10
6. Bronson 7/10
7. Tylko Bóg wybacza 7/10
8. Fear X 6/10
9. Bleeder 6/10
(odcinki Pani Marple - nic specjalnego)
[10/10] Only God Forgives
[10/10] Drive
[9/10] Bleeder
[9/10] Pusher
[8/10] Valhalla Rising
[8/10] Bronson
[8/10] Pusher II
[7/10] Pusher III
[6/10] Fear X
Tylko Bóg wybacza 10/10
Drive 9.5/10
Valhalla 8/10
Pusher II 8/10
Pusher 8/10
Pusher III 8/10
Fear X 8/10
Bleeder 7/10
Bronson 6/10
1. Drive - 9/10
2. Only God Forgives - 9/10
3. Bronson - 9/10
4. Pusher II - 8/10
5. Valhalla Rising - 8/10
6. Pusher - 7/10
7. Pusher III - 7/10
1. Pusher
2. Bronson
3. Bleeder
4. Pusher 2
5. Only God Forgives
6. Pusher 3
7. Drive
8. Fear X
9. Valhalla Rising
Podium to dla mnie pewniaki i tutaj problemu nie miałem, gorzej z miejscami 4-8, bo wszystkie te filmy cenię sobie niemalże na równi. No i na końcu ta Valhalla nieszczęsna, która w moim odczuciu jest niewypałem niestety.
1. Tylko Bóg wybacza 9/10
2. Drive 9/10
3. Pusher 2 - Krew na rękach 8+/10
4. Bleeder 8/10
5. Pusher 8/10
6. Pusher 3 - Jestem aniołem śmierci 7/10
7. Bronson 6/10
8. Valhalla: Mroczny wojownik 4/10
Do obejrzenia zostało jeszcze "Fear X", ale jestem więcej niż pewny że ten film nie zmieni kolejności w czołówce.
I nie zmienił. "Fear X" oceniam na 6/10 i umieszczam na wyżej podanej liście na przedostatnim miejscu, minimalnie za "Bronson'em".
Jak gdyby przy okazji seansu "Neon Demon" odświeżyłem sobie "Tylko Bóg wybacza" oraz "Drive" i widzę że wtedy przeceniłem pierwszy z tych filmów. Aktualizuję swoją listę, do czasu kolejnego filmu Refna:
1. Drive 9/10
2. Neon Demon 9/10
3. Tylko Bóg wybacza 8+/10
4. Pusher 2 - Krew na rękach 8+/10
5. Bleeder 8/10
6. Pusher 8/10
7. Pusher 3 - Jestem aniołem śmierci 7/10
8. Bronson 6/10
9. Fear X 6/10
10. Valhalla: Mroczny wojownik 4/10
1. Pusher I, II & III 8/10
2. Bronson 8/10
3. Bleeder 7/10
4. Valhalla 7/10
5. Drive 7/10
6. Tylko Bóg wybacza 7/10
7. Fear X 7/10
1. Drive 9/10
2. Pusher 8/10
3. Bronson 5/10
4. Pusher II 5/10
5. Pusher III 5/10
6. Only God Forgives 3/10
1. Drive 9/10
2. Pusher 8/10
3. Only God Forgives 6/10
4. Bronson 6/10
5. Neon Demon 5/10
6. Bleeder 4/10
7. Pusher II 4/10
8. Pusher III 4/10
1. Drive
2. Pusher II
3. Tylko Bóg wybacza
4. Pusher
5. Valhalla Rising
6. Pusher III
7. Bronson
W sumie to równiutko, wszystkie ocenione od 5 do 7, a filmy na pozycjach 2-5 mógłbym śmiało pozamieniać miejscami i nie robiłoby to dużej różnicy.
1 - Drive - 8
2 - Bronson - 8
3 - Bleeder - 8
4 - Pusher - 7
5 - Neon Demon - 7
6 - Pusher III - 6
7 - Pusher II - 6
8 - Fear X - 5
9 - Valhalla - Mroczny wojownik - 4
10 - Tylko Bóg wybacza - 3
Pierwsza piątka:
1 Pusher - 8.5/10
2 Pusher 3 - 8/10
3 Drive - 7.5/10
4 Pusher II - 7/10
5 Bronson 7/10
1. Drive 9
2. Bronson 8
3. Pusher 8
4. Pusher 2 7
5. Pusher 3 7
6. Bleeder 7
7. Fear X 6
8. Tylko Bóg wybacza 6
9. Neon Demon 6
10. Valhalla Rising 5
1. Tylko Bóg wybacza 9/10
2. Valhalla: Mroczny wojownik 7/10
3. Drive 7/10
4. Neon Demon 4/10
5. Bronson 4/10
1.Pusher 2 8/10
2.Pusher 3 8/10
3.Bronson 7,5/10
4.Drive 7/10
5.Pusher 7/10
6.Tylko bóg wybacza 7/10
7.Valhalla 6/10
8.Neon Demon 6/10
1. Drive
2. Only God Forgives
3. Too Old To Die Young
4. Neon Demon
5. Bronson
6. Copenhagen Cowboy
7. Valhalla Rising
8. Pusher Trilogy
9. Bleeder
10. Fear X